you're to hot to handle

Hej på er!

Vi sluta för ungefär en halvtimme sen men jag, Nivvan och Ali tyckte att vi skulle vara duktiga att "jobba extra" efter skolan, så det är precis vad vi håller på med.

Innan jag lämnar biblioteket klockan 16 så ska jag ha gjort klart mitt arbete om politiken vilket känns lite tråkigt eftersom att jag inte är så insatt i det. Jag kanske borde bli det med tanke på att det är val iår?
Nåväl, nog om det.

Jag ser verkligen fram emot att få komma hem och äta mat, haha är så hungrig, var inte något fan av maten idag och lite fil blir man ju inte mätt på en hel dag?
Dock så måste jag fortsätta pluggandet även hemma, fast med ett mycket roligare ämne
Manikyr! Kommer snart ett teoretiskt och praktiskt prov i det så måste plugga lite inför det.

Men nu, back to work.
later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0