Vecko Revyn, alla-hjärtans-dag!

Jag lovade er förut att visa en bild från Vecko Revyn!

Hon som gjorde eller var med och gjorde detta repotage, tog kontakt med mig via bloggen faktiskt och fråga om jag ville vara med i ett "alla-hjärtans-dag-repotage" där man skulle berätta om en händelse på självaste alla hjärtans dag.
Och självklart ville jag det så självklart ställde jag upp! :)


Kenza står för omslaget!


Jag står för innehållet! Ne nu skojja jag, men här har ni det.

Imorgon kommer Vecko Revyn ut
later

Kommentarer
Postat av: Michus

Min lilla kändis, pusspusspuss <3

2010-02-03 @ 22:24:58
Postat av: Anonym

JAg kollade igenom tidningen, men kände inte igen ig :O

2010-02-06 @ 12:45:19
URL: http://ainariel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0