can you get to my thoughts?

en mysig dag på stan med isabel var vad dagen hade att bjuda på!

dessutom så hittade jag återigen en kavaj, väldigt snygg. men tyvärr slut i nästan alla storlekar
så får ta mig en titt i stockholm på torsdag.
även jag har gått och "fallit" för den nya trenden i form av rosetter i håret.
har faktiskt inte tyckt om det så speciellt, visst har jag tyckt att det är fint men inte på just mig
men idag gjorde jag det, idag köpte jag mig ett "hårspänne" med rosett som var redo att användas direkt!





later


Kommentarer
Postat av: mathias

Hej:) e allt hår ditt hår? asså inget låtsas hår? va heter det? löshår! iallfall bara skitsnyggt! (hoppas allt är ditt) puss

2010-02-23 @ 21:14:42
URL: http://mathiasone.blogg.se/
Postat av: Mikaela

SV mathias: Hejsan! :) Ja, det är mitt riktiga hår på bilden hehe, tack så mycket ;)

2010-02-23 @ 21:23:31
URL: http://mviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0