MORE THAN HAPPY, MORE THAN HAPPY, MORE THAN HAPPY

GUESS WHAT!?
Nu är Magaluf resan bokad tills i sommar, min första utomlands resa ska jag påpeka.

Vi kommer att bo på detta hotell! Inte det lyxigaste, inte det finaste men ett bra pris.
Plus att, hur mycket tid kommer vi att spendera på hotellet? Ungerfär bara sova skulle jag tro.


Här är hotellet iallafall :) Jag tror inte att ni förstår hur mycket jag längtar!

Har någon av mina söta läsare varit på Magaluf? Eller kanske ska dit?
Berätta gärna..


later

Kommentarer
Postat av: Martin

haha Vi Bodde på exakt det där hotellet när vi var i magaluf :) Ni måste till grabbarna grus beach club... o sen till viking bar !! klockrena ställetn ;)

2010-02-12 @ 23:11:38
Postat av: cassandra

fy fasen vad kul och härligt!

vem/vilka ska du dit med ? :)

2010-02-14 @ 03:04:05
URL: http://anjamariawigh.blogg.se/
Postat av: Mikaela

SV Martin: Jasså? ;) Självklart ska vi dit, åhja! :D

SV Cassandra: Aa det ska bli helt underbart! Än så länge så är det jag, Sandra, Alle & Jossan, fårse om några fler bokar sista minuten :)

2010-02-14 @ 03:13:42
URL: http://mviktoria.blogg.se/
Postat av: Robin jädersand

nice då (; . haha saga nova inte sant (; vi bodde på de hotellet förra sommarn :P :) . de ligger as bra till havet o rummen funkar :D som sagt man ska itne vara där så jätte mkt ändå :P de ända dåliga var att dom bara städa vissa dagar xD annars var de helt ok :D mkt bra resa säger jag bara!!!

2010-03-29 @ 13:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0