if i wanna leave, baby i leave

God kväll alla fina läsare!

Usch usch usch, vad trött jag är på denna snö, jag undrar då vart sommaren har gått och gömt sig!?


JC - 99 kr, om jag inte minns fel? stort minus för cam kvalité.

Vet ni vad? Jag har glömt bort att visa upp halsbandet som jag sa för ett antal veckor sen att jag skulle göra?
Haha, vad dåligt av mig. Men då får jag visa upp det nu, för det är ju trots allt mitt favorit halsband för tillfället.

Jag har kommit på att jag måste nästan köpa mig en kamera, jag har bara mobilen och camen men det är inte den bästa kvalitén. För jag är i behov av mer bilder och självklart vill både jag och ni ha bilder med bra kvalité
det är därför jag inte har kunnat börjat med "dagens outfit" osv som jag vet att folk vill läsa om.
Det här får jag ta och fixa, ska kolla upp detta.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0