i wanna see how you loose control

good morning people!
eller ja, vissa har ju varit uppe sen klockan 07:30 på första lovdagen (!?)

jag höll faktiskt på att få en chock när jag öppna dörren i bara morgonrock imorse, fyfan.
det är ju rena istiden måste jag säga.
och inte nog med detta, när jag gick till bussen så höll jag bokstavligt talat på att frysa häcken av mig.
what's up with the snow?


Ska snart bege mig ner på stan och möta fröken Vasquez, ytterst trevligt
efter det blir det spinning med fröken Amlé, great!



Tyvärr så sitter jag hos min syster på hennes dator så får dela med mig av denna "träningsbild" som får stå för spinningen ikväll.

later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0