i can take it but i don't want it

God morgon på er!
Hoppas att ni alla hade en rolig fredag, för det hade jag sannerligen.
Bilder kommer senare...

Som jag nämnde så gick jag ner igår på stan för att hitta ett par kilklackor
och visst gjorde jag det, dock så "råkade" jag få med mig en tröja hem också.


Skopunkten - 349 kr. Plus att dom var väldigt bekväma att gå i måste jag säga!


Gina Tricot - 249 kr, stor och mysig stickad tröja med slitna detaljer
Vad tycks?

Nu ska jag faktiskt kolla igenom lite bilder från igår och äta mig en ordentlig frukost.
Uppdaterar senare.

later

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Så fint öga i headern! :)

2010-02-06 @ 14:29:27
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0