could you be the reason why I'm losing control?



Nu tänkte jag faktiskt ta och bjuda på hela 12 sanningar om mig, som ni förmodligen inte vet!

- Varje gång jag duschar så borstar jag "automatiskt" tänderna efteråt, även om jag gjorde det för en timme sen!
- Även jag är "en av dom som har någon typ av tvångstanke" haha. Tex varje gång innan jag går och lägger mig så känner jag på ytterdörr handtaget 3 gånger!
- Jag tycker fortfarande om att titta på den tecknade versionen av Scooby Doo. Vem gör inte?
- Jag har aldrig åkt skidor i hela mitt liv och skulle förmodligen likna Bambi på hal is om jag testade.
- Jag planerar nästan alltid i förväg vad jag ska göra i veckan. Tex på måndag ska jag... på tisdag ska jag... på onsdag ska jag... och nu är det bara söndag!
- Jag är jätte mörkrädd och vaknar flera nätter av att jag drömmer mardrömmar.
- Jag är otroligt envis och har nästan inget tålamod, jag hatar att vänta på saker. Tex vänta på att få åka utomlands och till Gotland i sommar, VILL JU FAKTISKT ÅKA NU!
- Mina damer och herrar, jag har aldrig varit utomlands, inte ens i Norge.
- Jag älskar att shoppa och kan inte hålla i mina pengar för 5 öre. Min pappa & mamma säger att jag är shoppberoende haha, I say bullshit! (eller?)
- Jag kan inte passa tider (och i detta fall menar jag självklart inte att jag inte kan passa tider angående jobb för det KAN jag) men jag kan inte passa tider om tex jag och pappa ska in till stan och jag ska vara klar till klockan 11 då är jag förmodligen klar till klockan 11:30-12:00, haha.
- Jag är rädd för vattnet vilket är en stor anledning till att jag är en badkruka.
- Tyvärr så är jag en nagelbitare och mina naglar är så små att det är läskigt.

Sådär ja! För er som också har tråkigt så varsegod, se till och tänk ut och skriva om dig själv på din blogg och låt mig gärna läsa genom att kommentera inlägget :)

later


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag skulle nog mer kalla det där med dörrhandtaget för en tvångstanke än tics. :P Tics är mer någonting du gör med kroppen. :D (typ rynkar på näsan ofta) PUSS SÖTNOS! <3 Jag ska försöka göra en likadan lista när min blogg funkar. ;)

2010-02-15 @ 22:36:20
URL: http://mariakostekivi.blogg.se/
Postat av: Mikaela

SV Maria: Haha okej, det har du faktiskt rätt i! ;)

PUSS <3

2010-02-16 @ 09:14:58
URL: http://mviktoria.blogg.se/
Postat av: mm

mycket gemnesamt

2010-02-16 @ 14:15:26
Postat av: Isabel

hahaha varför hittar jag inget om ditt "har jag toapapper i röven?" hahaha

2010-02-18 @ 01:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0