you will never find someone like me




Bjuder på lite tråkiga bilder ikväll

Såhär ska kvällen spenderas från och med att jag har avslutat detta inlägg.
Är faktiskt lite besviken på mig själv att jag inte sett serien tidigare men bättre sent än aldrig, I guess.
Men det blir inte lika sent ikväll som det blev igår, imorgon ska nämligen jag & Marina jobba i baren på ett event här i närheten så det blir att stiga upp tidigt för vi börjar redan klockan 12:30 på dagen, och ja, trots att det är tidigt så lär det komma folk ändå.
Efter passet så blir det fest för våran del också, med Sandra, Alle och flera så dagen/kvällen/natten kommer bli lång men mycket lyckad hoppas jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0