and I can feel myself burning




Första skoldagen avklarad!

Endast 1 år kvar nu, vad blir det sen?
Efter skolan blev det att äta med Sandra & company.
Därefter fixade jag min praktikplats, som återigen kommer att vara på JC City, varje torsdag & fredag hela året.
Tog bussen till Marina för att låna hennes SATC box, säsong 1 som jag ska nörda.
Åkte hem, övningskörde dock, gick väldigt bra tills det gick mindre bra, och sen gick det bättre igen!
Nu sitter jag här med huvudvärk, rastlöshet och kollar på fångarna på fortet, hähä.

Senare ska jag allt bjuda er på två favoritlåtar, just nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir kär i dig mikaela!! du e så otroligt fin! otroligt fin. puss

2010-08-24 @ 19:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0