you like how I do it




Bjuder på lite nyvakna/osminkade bilder!

Dagen har varit seg, mycket seg faktiskt.
Jag som hade bestämt mig för att sova ut idag, men det sluta med att jag vakna precis innan 11, damn.
Kvällen skulle egentligen spenderas hos Frida för att fira henne men just nu ser det ut att sluta med en hemmakväll för min del, vi fårse, det kan vara skönt det också eftersom att jag börjar jobba 8 imorgon bitti!
Solsidan är ju ikväll, då vet jag en person som kommer att sitta bänkade framför det kl 21:30, haha min humor.
Anyway, nu rundar jag av detta inlägg.
Ska inte låta mina läsare få läsa sånt här ointressant :)


Kommentarer
Postat av: stekarn (:

Sötnos! :)

2010-04-05 @ 15:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0