memories never die

God kväll!
Dåligt med uppdatering från min sida tycker jag faktiskt, men är tyvärr rätt upptagen om dagarna så försöker så gott jag kan.

Dagen har spenderats i skolan följt av en "snabb-fika" med Nivvan och vidare till Maxi för att kolla lite kläder.
Imorgon får jag äntligen min första lön. Det blir att köpa en svart underklädeskorsett (den som jag har i vit, finns längre ner på bloggen) och en annan tröja som jag ska försöka hinna med att visa imorgon.
Dessutom så var jag duktig och tog mig en promenad nyss med min systers son och dotter, ska fortsätta att vara så duktigt är det planerat.


(Old picture, 8:an? gammalt lag)
Förövrigt så saknar jag fotbollen väldigt mycket. Men just nu så känner jag att tiden inte räcker till pga skolan/jobb osv. Men ska försöka att komma igång med träningen igen redan nästa vecka om inget hinnet komma ivägen.

 

NU: SOLSIDAN!
later


Kommentarer
Postat av: nathalie och amanda

Fin blogg.

Kolla gärna in våran blogg, vi bloggar mer än 5 inlägg varje dag!

2010-04-14 @ 21:16:23
URL: http://happygirlz.blogg.se/
Postat av: Ida

haha snygga vi var!

2010-04-18 @ 12:14:56
URL: http://idaelisabethjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0