Bored? I guess so

Har du:

Någon som förstår dig? Yes, en hel del.

Någon som du saknar? Hm. Inte vad jag kommer på?

Någon som du hatar? Jag hatar ingen

Vem kramade dig senast? Mamma

Vem pussade dig senast? Min systers barn, hehe

Vem ringde dig senast? Okänt nummer

Vem ringde du senast? Sandra

Vem var hemma hos dig senast? Sandra

Vem var du hemma hos senast? Sandra

Har du några kärleksproblem? Nej, har inget förhållande

Har du pratat med någon idag? Absolut

Har du gråtit idag? Nope.

Har du skrattat idag? Yes!

 

Jag:

Är singel? Ja

Svär ofta? Inte ofta men i vissa fall mycket

Sjunger i duschen? Ibland faktiskt, haha. Måste roa mig själv

Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Nej

Skrattar åt dina egna skämt? Haha, absolut.

Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis? Jag tror det..

Har du:

piercingar? Nej, har haft

Syskon? Tre stora systrar

Jobb? Yes sir

För många vänner? Vänner kan man nog inte ha för många av!

Rymt hemifrån? Nej. Kanske några hundra meter? Haha, men inte mer än så

Färgat håret? Ett x antal gånger

Bra självförtroende? Ibland

Sagt "jag älskar dig" till någon? Det har jag gjort

Varit kär? Det har jag varit

Gjort något olagligt? Ja det har jag nog

Somnat i skolan? Ett ja på denna fråga med

Brutit ett ben? Nej inte vad jag minns?

Tappat bort mig i min hemstad? Icke

Sett en fallande stjärna och önskat? Självklart

Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Det har hänt, tyvärr.

Smugit ut utan lov? Yes

En hemlighet som ingen annan vet? Ja

Sovit en hel dag? Oh yes

Somnat gråtande? Ja

Blivit generad inför folk? Ja

Varit kär i någon utan att säga det till personen? Nej

Ätit musslor? smakat tror jag, men inget jag gillade.

Varit på en festival? Nej, skulle blivit av men så blev inte fallet, tyvärr. I sommar?

Haft ett förhållande i under en månad? Nää?

Färgat ditt hår svart? Nej, som tur är

Vad:

Längtar du till mest just nu? Sommar och sol!

Ska du göra i helgen? Ikväll blev det lugn kväll med Sandra och imorgon blir det fest

Har du för kläder på dig? Trosor och en stor fet träningströja

Gjorde du igår? Skolan och jobbade

Ska du göra i sommar? Först och främst: UTLANDSRESA MED NÅGRA TJEJER! Sen blir det Gotland med Nivvan och resten återstår att se. Lite spontana händelser hoppas jag också på!

Åt du senast? Mat

Har du för mobil? Samsung touch, vet ej vad den heter, haha.

Vad köpte du senast? En BH

Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? Svimma? Spy? Skita på mig? Springa för livet? Ringa polisen? Hm, alternativen är många.

Vem/vilka:

Slog du senast? Säkert någon i klassen? Haha.

Fick du sms från senast? Sandra

Skulle du kunna göra allt för? Mina famij och vänner

Kan du lita på mest? Familjen, de närmsta vännerna

Vet mest om dig? Sandra, Nivvan, Isabel & Marina

Sov du tillsammans med senast? Hos min syster

Allmänt:

Har du pussat en groda? Nej? Eller jag hoppas inte det..

Kan du hjula? Ja. Men det skulle nog vara en mycket intressant och rolig syn!

Biter du på naglarna? Tyvärr ja, make me stop

Vad skulle du göra om du vann en miljon? USA, shoppa, spara.

Skulle du kunna hoppa fallskärm? Jag är höjdrädd så nej nej nej. Möjligtvis om någon knuffa ut mig vilket jag hoppas aldrig kommer hända. Men tjejerna försöker ju övertala en till Bungy jump (Stavning!?) men det där återstår att se..

Har du sjungit inför publik? Haha, skulle inte tro så

Är du hungrig? Nej, proppmätt

Är du blyg? Ja det händer. I vissa fall mer än andra fall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0