2010-04-15

Jag tänkte faktiskt nästan bara lägga upp bilder från idag istället för att text, låter bra va?


Nästan varje morgon börjar med en busstur med Adrian.


I skolan, Michuus


I skolan, Lina


I skolan, Cassie och bebismagen :)

Sådär ja! Alltid roligare med bilder än texter, tycker iallafall jag.
Men nu måste jag verkligen sätta mig och äta känner jag, till det blir det Cougar Town.

Jag vet att några av er undrar vart min vita bustier/korsett är ifrån (se tidigare inlägg), tänkte lägga upp det sen tillsammans med en bild på det jag fick med mig hem idag, så håll utkik ikväll!

later


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Är en av dina klasskompisar verkligen gravid?

2010-04-24 @ 14:33:19
URL: http://lucide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0