You believe and you succeed

Hejj!

Var hemma ifrån skolan idag, eftersom att jag hade inställd mental träning
och sen bara idrott, för efter det skulle jag vara hos tandläkaren.
Så tog en härlig sovmorgon! Tummen upp för det, eller hur?

Träning idag gick väldigt bra tycker jag, så bra att när jag kom hem och tog
av mig fotbollsskorna så är min strumpa helt blodig, haha.

Nu kommer jag sannerligen att vara upptagen framöver, haha.
Imorgon, skola, shoppa med nivvan, fest med nivvan & magda. Plus kanske company?
Lördag, inte riktigt bestämd än.
Söndag, match!
Måndag, skola, plugga
Tisdag, skola, match!
Onsdag, APU följt av myskväll med HP tjejerna.
Torsdag, skola, träning!
Fredag, skola, fest eller myskväll?
Lördag, myskväll.
Söndag, match!
.. and so on!
Haha, så där har ni min almenacka!

"If it wasn’t for my pain
Then I wouldn’t know my strength"


Flipsyde - a change. underbar.
Varsegod: http://www.youtube.com/watch?v=ihJuZJGYzWw






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0