feel me, i'm like a dose of heroin

Godkväll!

Kom hem nu klockan 23:15 typ, är så sjukt trött, ont i fötterna, benen, armarna you name it.
Orkar inte ens hålla ögonen uppe, är fan som en levande zombie, haha.
Det blir absolut inte bättre av att man kommer hem och har feber, vad är det med mig egentligen?
Jag är sjuk hela tiden nästan, hm skumt.
Nu ska jag inte klaga längre, finns folk som har det värre.

Idag blev det en heldag på JC. Har egentligen praktik där på onsdagar klockan 10-16 men
det händer ibland att jag får "jobba över" och då slutar jag 19, vilket absolut inte göra något
för jag trivs där så jobbar mer än gärna över.

Efter det så gick jag, Nivvan, Towe, Lina, Ida, Cassie & Ninni till Isabel där hon hade lånat
deras poolrum i lägenheterna. Väldigt mysigt! Synd bara att jag inte mådde så bra och kunde
vara kvar längre men det var ju absolut inte sista gången.

Så just nu sitter jag här vid datorn bara, skriver med Nivvan på msn och ja, vi har ju våran egna lilla diskusion
om hur onödigt det är att vara 17.. Medans Cassie försöker förklara någonting på blogg.se som jag absolut
inte fattar och ja, stackars Cassie! haha.

Nu funderar jag verkligen på att lämna dom där på msn och sätta mig framför tvn, framför idol
med te och ett stort fet täcke!
Och efter idol så blir det ÄNTLIGEN One tree hill S07E03, jag har gått och längtat i en vecka nu så
nu får det fan vara nog med det.

Har lyssnat sönder på den här låten Henok Achido feat Sophia Somajo - Pusher, gör det du också!


En gång i tiden hade även jag lugg, fyfan.
GAMMAL BILD!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0