friday night

Godkväll!

Den här dagen har varit helt ok.
Börja den på skolan med en lektion, därefter skulle vi till stadiums huvudkontor här i norrköping
för ett studiebesök, inte det roligaste men slappt och sånt tycker vi om, haha.
Sen åkte jag och Nivvan till Maxi, för att kolla på ett par jeans till henne och mig, hitta ett par
nudie jeans, får se om jag slår till imorgon? nu när jag har fått lön, finally. Och så hitta vi en
jättefin hårfärg till Nivvan.
Dock ska jag spara halva lönen till utlandsresan nästa år.

Så planen var ju att jag på något sätt skulle hitta något nytt att ha på mig ikväll men nej.
jag lyckades inte, så får bli det jag hade som "plan B".

Nu sitter jag hos Nivvan, kom hit för en halvtimme sen kanske?
Hon håller fortfarande på och gör iordning sig och då passar jag på att
sitta här och kolla på idol, det missar ni väl inte? =O

Ikväll är det fest som gäller! Så nog skrivet för ikväll, dags att börja tänka på refrängen.
Mot Ica, vidare till Tessan och sen fest.
- uppdaterar imorgon! (Y)

"Bild-löst inlägg" haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0