laddar inför match

Hejj!

Vilken heeemsk natt det har varit. Vakna flera gånger av att jag är så täppt i näsan
så måste ta nässpray, detta kommer inte min läkare att tycka om när jag ska dit snart
men måste man då måste man.
Så vakna för typ en halvtimme sen, gick upp och det första pappa säger är:

Pappa: Var du ute igår eller?
Jag: (nyvaken som jag är) jo imorgon, eller va? aha, ute? nej jag var bara hos Marina.
Pappa: Okej, för det låter som att du har fått en tupp i halsen! hahaha...
Jag: Kul pappa, verkligen! Godnatt.

Så nu har jag tagit sjukt mycket nässpray och halstabletter så nu är jag taggad till
1000 % inför matchen snart!

Så nu har jag precis duschat, ska äta snart men tills dess göra iordning mig.
No time left, gotta go! Önska oss lycka till!

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0