I'm off to school

God morgon!

Gick upp med tuppen idag för att hinna duscha och göra iordning mig
utan att behöva stressa, så blev klar 40 minuter innan bussen går
känns väldigt skönt!

Ska in till stan nu, svänga förbi syster en sväng och sen vidare till
skolan.. Jag och Nivvan valde att göra en fuling idag, haha.

Det blir ingen träning ikväll eftersom att jag hostar hela tiden
kan knappt sova om nätterna för att jag hostar så mycket
och då är det nog inte så smart att träna? ÄVEN FAST JAG VILL!

Så får tröst shoppa istället med Nivvan efter skolan, måste
fylla på garderoben ;)
Får se vad jag får med mig hem sen, kommer bilder..

Now, I'm off to school se you there 12:15 suckers!



/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0