I'm off to JC

Godmorgon!

Wow, vilken morgon människa jag har blivit, sitter vid datorn direkt efter att jag har gjort
iordning mig, det är inte ofta.

Gick upp 06:20 idag, tog en liten sovmorgon eftersom att jag egentligen går upp klockan 05:00.
Usch vad tidigt! Men icke idag, då blev det att sova längre.
Så har precis duschat, ätit frukost och gjort iordning mig. Nu sitter jag bara och kollar på
"Vakna med The voice" och väntar på att pappa ska komma hem och skjutsa mig.
Orka fan i mig inte att ta bussen idag, var helt död imorse eftersom att jag kom hem 23:30
från matchen igår, som vi dessutom vann med 5-0, härligt tjejer!
Så kände att jag kunde unna mig en sovmorgon idag, faktiskt.

Dagens planer är att först och främst praktiksera på JC, därefter ska jag möta alla
tjejer i klassen klockan 19:30 på stan för att sedan gå vidare till Isabel.
Och imorgon har vi studiedag, wiiie, förstår ni hur mycket jag ska ägna dagen till att SOVA.

Men nu ska jag faktiskt ta mig till tvn och fortsätta att titta på "Vakna med The voice"
och vänta på pappa. Och nu kom pappa!

/M

Kommentarer
Postat av: Li

Jättesöt bild (:

2009-10-10 @ 15:56:50
URL: http://takemyplace.blogg.se/
Postat av: mviktoria

Li: Tack så jätte mycket! :)

2009-10-11 @ 16:32:01
URL: http://mviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0