I'm addicted to the thrill

Hejjj! eller ska jag säga, god kväll?

Gud vad hemsk jag är på att uppdatera, haha, måste bli en förbättring på det.

Hela veckan har varit "körig" som vanligt. Skola, träning, hade praktik på JC
i Onsdags och det sluta med att jag fick "jobba över" till klockan 19.
Ungefär vad hela min vecka har gått ut på. Igår skulle det ha blivit en festkväll
med Nivvan och flera, men det sluta med att jag, Nivvan och Magda glodde på Idol
(dock så sakna jag Isabel där men hon var tvungen att spendera kvällen på jobbet)
käka chips, pizza, godis, you name it. But that's what friday is about, right?

Idag blev det också en lugn kväll - fast med mamma och pappa.
Vakna hos Nivvans mormor med Nivvan givetvis sen bar det av till syster
så att hennes sambo kunde färga mitt hår och därefter åkte jag hem.
Kvällen avslutades med MR BEAN & WALLANDER - CELLISTEN, med mamma och pappa
och självklart tacos!
Dessutom var Silas och Leo här, hihi.

Nu blir det nog att sova - tro det eller ej.
Imorgon blir det en tidig och lång dag, samling klockan 10:15, matchstart i Åker klockan 13:00.
you better wish us good luck!


VARSEGOD KOMPISAR, här har ni nog den bästa låten just nu.

http://www.youtube.com/watch?v=eJh6GauuHZA


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0