I know what you want

Jag är så aaaaaarg!
Hela den här dagen har varit åt helvete, nae men nästan.

Sjukhuset och sen var jag för tidig till lektionen så fick sitta där och vänta, tur att Danne också var tidig!
Sen så var det skola överhuvudtaget, så sjukt trött. Blev absolut inte bättre av att ha TRE
lektioner med en viss Eva, men vi stod ut.

Efter det åkte jag ner med Lina till stan, åt lite, och sen "råka" jag köpa ett linne.

Självklart så ska jag missa spårvagnen precis så jag tar nästa, kommer på att jag troligtvis
inte hinner ner till rese och byta buss, så går av och halvspringer (haha) kommer bara till nästa station och
kliver på igen, samma spårvagn, där sitter Lina och skrattar åt mig haha, förstår henne.

Sen det absolut värsta, Busta Rhymes är på Otten på Lördag och jag är inte 18,
hur fan ska denna dag sluta egentligen? Kommer ta ut alla mina agritioner på matchen ikväll!

Stort tack till min pappa som koka nyponsoppa åt mig nu.

Bäst att avrunda detta inlägg innan jag skriver något dumt!

(haha, jag är inte en sån här bitterfitta egentligen, har bara en otroligt dålig dag)
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0