i get high on life

Hej!

Har spenderat heela dagen med att sova och just nu sitter jag här.
Det enda minuset är att jag är sjuk.. som vanligt?
Så det blev ingen träning idag trots det att jag hade besämt mig för det
men inte en så bra idé när man är genom förkyld.

Gårdagen gick förhoppningvis bra på sjukhuset, och ett stort tack till Nivvan
som följde med mig! <3
haha, vi fick ju se endel roliga syner i väntrummet, jag tror du
vet vad jag menar nivvan ;)

Efter sjukhuset åkte vi tillbaka till stan och sedan åkte jag, mamma, pappa och min syster
på IFK - SYRIANSKA.

Imorgon blir det praktik igen, det ser vi fram emot :)
trivs som fisken i vattnet! hehe.

Nu blir det att se Idol!


/M












Kommentarer
Postat av: nivvaaaan

glöm aldrig, jag ställer alltid upp så gott jag kan :) <3 haha love u min knasiga vän!

2009-09-22 @ 22:39:54
Postat av: mviktoria

Tack Nivvan, det uppskattar jag! Glöm aldrig att jag gör likadant för dig :) <3 och jag älskar dig min sjukt knäppa vän! hihi.

2009-09-23 @ 20:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0