Ed Westwick


Nu när jag är sjuk så ligger jag och kollar på
Gossip Girl heeeela tiden, och nu ser jag resultatet.
Man fastnar för den där Ed Westwick, speciellt hans
stil i serien men också just för att han är som han
är i serien. En riktigt goding!
Så därför ska jag göra mig redo för att se
Gossip Girl S02E15. Äntligen.

Imorgon blir det återigen en hemma kväll eftersom
att jag fortfarande är sjuk. Kan någon gissa vad jag
ska göra då? Ett tips, kolla där ovanför på bilden..

Direkt när jag blir frisk bär det av till skolan och
efteråt shoppa, spend it!

Hoppas jag blir frisk till på torsdag så att jag kan
börja träna igen.

Here I come Chuck Bass!

/M






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0