2009-09-26

Hello!

Först och främst vill jag säga att Nivvan gjorde verkligen min dag idag!
Du är verkligen speciell gumman.


Let's go on. Gårdagen var helt okej. Jag, Nivvan, Tessan, Fillan, Tina och Julia började lite smått hos
Tessan och senare drog några till krogen och några inte.
Efter krogen blev det en efterfest, jag åkte hem runt 03:30 tror jag?
Var så sjukt trött. Så sov direkt när jag kom hem och pappa väcker mig klockan 9
för att jag sa att jag skulle med till min syster då.
Jag tror säkert att han fick väcka mig minst 5 gånger innan jag kunde orka ta mig upp
haha, var så sjukt otroligt seg!

Jag och att passa tider fungerar inte ihop, det kan jag ta och berätta för er.
Alltid är jag sen, alltid, vart jag än ska! haha, får alltid stressa tills sista minuten.
Måste skärpa mig, innan jag får en hjärtattack!

Nu ska jag vidare till "nästa syster" (haha) och sen ska jag till Marina för att
det är dags för lördags mys!

Så vad sägs om att avrunda detta inlägg nu och för en enda gångs skull vara i tid?
haha, låter som en jäkla bra idé.

Blir lite bilder, men fick ingen bild på mig, nivvan eller julia! attans.
men det kommer flera gånger.
/M


Tina                                                          Fillan


Tessan







Kommentarer
Postat av: nivvan

<3

2009-09-27 @ 01:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0