these streets will make you feel brand new

Heeeej!

Tänkte först och främst berätta att matchen inte gick som förväntat, förlust blev det.
Men vi alla gjorde vårat bästa och ett stort plus för Malin som "offra sig" att stå i mål
eftersom att våran orginal målvakt är sjuk och våran andra målvakt jobba..
Dessutom var Malin verkligen bra i målet!

Klockan är 20:33 och jag funderar redan på att sova, vad är det med mig?
Haha, kan vara för att jag har så otroligt ont i huvudet.
Men jag vill ändå se ett, eller två, eller tre till avsnitt av one tree hill.
det här blev svårt!

Imorgon väntar återigen en ny skoldag, jag orkar verkligen inte..
Dock väldigt skönt att vi slutar klockan 12:15 imorgon.

Imorgon ska jag till sjukhuset klockan 15:00 också, måste komma ihåg det, har så sjukt
dåligt minne, haha.. Får sätta mobilen på alarm helt enkelt, smart där!

Låt tiden gå snabbt tills man får lön och studiebidrag!
Då ska jag fan i mig köpa ett solkort och då jävlar ska
ni få se på fan vad brun jag ska bli! haha, vad arg jag låter.



/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0