back to reality!

Imorgon blir det skola, jajämänsan!
Snart börjar jag väl att prata med mig
själv som ett jävla psyk haha om jag
skulle vara hemma längre. Så nej,
imorgon blir det skola, måste komma
tillbaka till socialiteten, eller vad det heter?
You get it..

Så skola imorgon och sen blir det shoppa
med Nivvan, äntligen nya kläder!
Haha trots att det knappt går att stänga
garderoben pga alla kläder så hittar jag
fan aldrig något att ha på mig.
Så nu ska det bli ändring på det ;)

Som alla andra dagar, så har jag sett
Gossip Girl idag, lika bra som vanligt
så behöver ingen mer kommentar om det
haha.

Nu börjar klockan rinna iväg så kanske är
bäst att sova? eller att se Gossip girl igen?
eller sova? hm, okej jag måste faktiskt sova.

sleep tight, godnatt suckers!


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0