you want what you can't have

jag är så förbannat tröttttttttttt!
alldeles strax blir det sängen.

Ännu en dag avklarad på JC, alltid lika roligt.
Som vanligt nu för tiden så sitter jag och nördar Jay Sean.
Min idol, som jag nämnde i tidigare inlägg, haha.

Har faktiskt inte så mycket att skriva idag av någon anledning.
Jag är helt enkelt inte på humör, så ni får nöja er med det lilla ni får.
Faktsikt. Är helt slut och orkar inte ens tänka. Vet inte varför.
Längtar till imorgon när mamma får sin nya laptop då ska jag fan sno den
från henne och lägga mig i sängen och blogga, vilken dröm haha.

Vi ser fram emot fredag, myskväll med nivvan! woho.
Imorgon är det skola som gäller, börjar dagen med Mental träning
avslutar dagen med prov, arbetsmiljö och säkert.
Skulle behöva ett "lycka till!"
Efteråt så blir det nog att ta igen lite med Tolvett, hoppas tiden räcker.


Jag älskar mina tofflor! Sååå mysiga, eller hur?

/M

Kommentarer
Postat av: Huse

åååh småå breda fötter... 66



mikee du fina fötter har !!!!!!

2009-10-07 @ 22:50:21
Postat av: Lalli

Lycka till!

2009-10-08 @ 08:59:41
Postat av: Anonym

HAHA huse du asså..

Tack Lalli! :)

2009-10-08 @ 18:56:02
URL: http://mviktoria.blogg.se/
Postat av: robin hood

Vilken härlig blogg man har kommit till! :]

Läget? Btw rösta på vem dui tkr ska vinna en proffs gjord design av mig, läs i bloggen!

kramar.

2009-10-08 @ 18:59:10
URL: http://matildasoet.blogg.se/
Postat av: mviktoria

Tycker du? Hehe, tack :) hoppas att du fortsätter läsa.

Okej. Kram!

2009-10-08 @ 19:46:27
URL: http://mviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0