you are better then them

Howdy!

Denna dag har varit väldigt upptagen, som alla andra dagar.
Började med ÖFA lektion på vp, skolkort på skolan och sedan vp igen.
Efter det åkte jag till Haga för att ha en lektion sen kom pappa och mamma
och hämta mig vid haga när jag sluta, då åkte vi till Maxi eftersom att vi
skulle köpa presenter åt lilla Millton.
Och då fick jag äntligen dom här pärlorna av pappa!



Efter det så åkte jag till Nivvan, hann vara där i kanske 20 minuter och sen tog
vi bussen till Tessan för lite idol mys och där var också Magda. hihi.
Men jag tyckte verkligen inte om när hissen stannade flera gånger på vägen upp
och på vägen ner, något av det värsta som finns, en av mina fobier med andra ord.
Så efter en väldigt rolig kväll med dessa tjejer så drog jag hem vid 23 tiden.
Ska på dop imorgon så var skönt att komma hem tidigt också.


Haha, en sak jag måste nämna.
Såg så många onyktra ute, på vägen till bussen.
Och jag är sååå glad att jag inte är en av dom!
Det är så roligt att se fulla människor när man själv är nykter
för då vet man vilket helvete dom får imorgon och det slipper jag.
Antar att det är skadeglädjen som tar över här, haha.

Tro det eller ej, men ska jag ta fram böckerna och plugga klockan 01:23 på en
fredagskväll? eller ska jag ta och sova rätt skapligt för en gångs skull?
Skulle vara skönt och bli klara med ÖFA uppgifterna men fan vad skönt det
skulle vara att sova? framför one tree hill?
Jag tror vi kör på det sista alternativet. Det blir bäst så.
Godnatt med er, ses och hörs.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0