we can still have it all

Hej kära läsare!

Jag blir bara mer och mer glad över att det ökar med läsare, keep reading it.

Idag måste jag säga att jag varken har haft ork eller lust att uppdatera bloggen.
Vaccinet som jag tog igår gav mig biverkningar, feber, trött och väldigt ont i huvudet
så just därför har jag varit rätt off idag, men så kan det vara ibland, hoppas ni förstår det :)
Så nu tänkte jag skriva ett sånt där "onödigt" blogginlägg, bara av hur min dag har varit
men det kan vara roligt att läsa om det ibland med, eller hur? haha.

Anyway, kom hem för ett tag sen, har varit hos min syster och firat henne och hennes son.
Blev lite kalas med mycket gott hehe, dock så var jag inte på "ät humör" men lite blev det iallafall. mums.

Ikväll kommer jag faktiskt bara att ligga framför Grey's Anatomy och kanske se en film med syster
ibland är det verkligen skönt att inte göra någonting, absolut ingenting
håller ni inte med mig?

Imorgon taggar vi inför fest och förmodligen så kommer det upp bilder på detta
vet dock inte när, ni får hålla utkik helt enkelt. hihi.

Nu är det verkligen dags för mig att ta mer kort, mycket mer kort.
Har absolut inga alls, usch vad tråkigt.. =/ skärpning!
Så jag bjuder på denna gamla bild, tagen i midsommar.



Stort plus på Chris Brown - Crawl. Den hänger fortfarande kvar i mina
högtalare.

/M





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0