this right here is only for your eyes to see

Godkväll läsare!

Jag är jätte hemsk på att uppdatera min blogg känner jag.
Har inte varit hemma sen igår så kan vara därför.
Igår var vi på fest, vilket var väldigt roligt.
Från början skulle vi vara 6-7 stycken med det sluta med att vi var 3 stycken som drog dit
but hey, det var lika roligt ändå, flera gånger med alla kommer en annan dag, oh yes!
Tack för igår alla!


Bilden är tagen igår, innan festen..

När jag kom hem idag, så hade min kära mor städat mitt rum och gjort
jättefint, tack, och såhär ser det ut lite senare.. haha, måste röja undan
detta nu genast!

Haha, som sagt, ni ser ju!?

Nu känner jag allt att pappa bakar sockerkaka, mums, han måste ha
tänkt på mig när denna idé kom upp i hans huvud!
Så ikväll blir det Wallander - Prästen och massa massa gott.

Förresten, har hittat jättemycket fint som jag vill köpa, ååh!
Jag visar er sen.

LATER SUCKERS
/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0