mental träning

Hej!

Idag har vi studiedag, tack kungsgård, så det blev att sova till 14:30 ungefär
och då blev det också att se idol från igår. Jävlar vad bra han var Erik.
Eller vad tycker ni?

Så kom jag på att imorgon har vi skolfoto i skolan, suck.
Det värsta är att vi börjar lektion på vp (vrinnevi park) och sen måste vi gå
typ 1 km för att komma till skolan och sen tillbaka till vp igen.
Känns väldigt onödigt, så fårse om jag struntar i skolfoto, lika bra haha.

Just nu sitter jag och pluggar, eller just nu skriver jag detta inlägg men egentligen
så sitter jag och pluggar nu självklart till "henok achido feat sophia Somajo - pusher".
Mental träning var det, ska tydligen gå ut och gå i skogen och sen skriva en "uppsats" om
vad vi känner och tänker på. Roligt i detta väder, regn och storm!

Ingen träning blev det idag heller eftersom att jag hade feber igår kväll, usch.
Så efter allt pluggande blir det One tree hill och sen idol, frågan är hur fan jag kommer kunna
somna när jag sov till 14:30 :S kommer bli väldigt svårt :O haha.


/M

Kommentarer
Postat av: cissi

hey!

2009-10-03 @ 00:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0