just loose control

Efter återigen en skoldag så sitter man här på kvällen och är redo att sova.
Är hur trött som helst.

Inledde dagen med att en 50-årig gubbe kom fram till mig och sa:
Han: Vilka fina byxor! Vart har du köpt byxorna?
Jag: Monki
Han: Vart ligger det?
Jag: I stan
Han: då är det enkelt att hitta. det är nämligen så att min tjej
är lika smal som dig och hon vill ha ett par sådana.
Jag: aha okej.

Men skoldagen inleddes med ett prov som jag tror gick ganska bra, sen efter skolan åkte jag
med nivvan ner till stan och bytte converse skorna till en större storlek och likadant gjorde hon.
Sen blev det en fika på Coffe house såklart, mötte ida på stan så fick skjuts av henne hem, snällt :)

Nästa månad blir det att köpa ett pass/spinning kort på friskis&svettis.
Låter mer än otroligt bra!

Nu blir det att föna håret och så, imorgon är det praktik som gäller! wiiho.
Förövrigt så spelas självklart Jay Sean i mina högtalare nu, haha.
Jay Sean - Ride it.


Bjuder på en bild som är tagen imorse, haha.

/M


Kommentarer
Postat av: matilla

snygg mikky ;)

2009-10-08 @ 20:49:40
URL: http://matillaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0