just loose control

Godkväll

Vilken otroligt härlig sovmorgon det blev idag, vakna 11:30 tror jag? ingen koll direkt.
och genom förra inlägget så vet ni vad jag gjorde då så det behöver vi inte ta nu.. igen.

Idag har jag varit hos min syster, igen. Först själv och sen med mamma.
och gosat med gossen på bilden, hehe.
Jag har blivit helt galen i bebisar, vad är det med mig? hehe.


Han trivs såklart bäst hos sin moster!

blev ingen lång uppdatering idag, får bli mer imorgon.
Ska sova snart!

Ride it, we're all alone
Ride it, just loose control
Ride it, come touch my soul
Ride it, let me feel you
Ride it, turn the lights down low
Ride it, from head to toe

let it be, let it be, let it be known
hold on, don't go
Touching and teasing me, telling me no
But this time I need to feel you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0