just a simple touch makes me loose it

Godmorgon eller god eftermiddag, välj själv!

Har än så länge spenderat min dag på sjukhuset, har nämnligen vaccinerat mig mot svininfluensan nu.
Eftersom att jag har astma så tillhörde jag en så kallad "riskgrupp".
Nog för att jag är livrädd för sprutor, tur att jag har pappa brevid mig haha, men hellre en spruta 2 gånger
än självaste svininfluensan, don't you guys agree with that?
Så ni som inte har vaccinerat er, gör det. It's worth the pain.
Än så länge har jag inte fått så mycket biverkningar, bara att jag är väldigt öm i armen, men det får man räkna med! Enough with the flue..


Haha, vad fint jag skriver!


Så litet, så ont.

Nu ska jag faktiskt ta mig en dusch och ikväll blir det att kolla på min träning
kan icke vara med..
Dessutom funderar jag starkt på att do some shopping online!
Vad? Det kommer upp senare ;) håll utkik.

Förresten, det ser ut som ett besöks-rekord idag, keep reading it people!

/M

Kommentarer
Postat av: fnizzandreas:P

cool autograf :-D

2009-10-28 @ 22:27:15
URL: http://fnizzandreas.blogg.se/
Postat av: mviktoria

fnizzandreas:P: Visst är den? ;) Nästan så att du är avundsjuk va? haha.

2009-10-28 @ 22:31:59
URL: http://mviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0