JAY SEAN

Wow, jag tror att jag har hittat min nya... idol!
Jag satt hemma hos syster förut och pluggade inför provet, som jag dessutom tror gick rätt bra,
då kom Jay sean feat Lil Wayne - Down, på mtv och den är så förbannat bra.
Säkert en av dom bästa låtarna jag har hört, jag lovar.
Och att han ser ut som han gör, det är bara ett förbannat stort plus.
Wow säger jag bara. Jag kan nog påstå att han är bland dom snyggaste i världen.
Jag låter som en flicka på typ 12 år som precis har hittat sin nya idol, men haha.
Han är för bra.


Så, vad tycker ni? Håller ni med mig?

Nu ska jag och Nivvan återgå till arbetet i Engelskan, Madonna uppsats.
You better wish us good luck.
Uppdaterar senare.
/M


Kommentarer
Postat av: Anonym

Han va väl ganska ful?

2009-10-06 @ 19:55:01
Postat av: mviktoria

Väldigt snygg skulle jag vilja säga!

2009-10-06 @ 22:11:11
URL: http://mviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0