it's a party-night!

fan vad trött jag blir. alltid samma jävla problem så fort man ska festa, alltid.
då har vi det där "lilla" klädproblemet som min pappa inte kan förstå sig på.
nej, självklart kan han inte förstå sig på det, han är ju en 40 + karl? they just don't get it.

har letat, letat och letat. testat, testat och testat, men hittar fan i mig ingenting.
sånt här får en på väldigt dåligt humör.
Nu har jag bara lust att ligga i min säng hela kvällen i en stor fet träningsoverall.
Så blir det dock inte.

Vad är det med mig? nu är det dags att tagga till!



  • Hitta något att ha på mig! (viktigast!)
  • Ringa Sandra!
  • Föna + platta håret
  • Sminka mig
  • Fixa håret
  • Testa kläderna återigen
  • Fixa "allt details"
  • Sandra kommer!
Ser ut som att jag kommer att vara rätt upptagen nu, haha.
Dags att börja?
Kanske hinner uppdatera innan jag drar mig, bussen går 21:30.

See you suckers!

/M



Kommentarer
Postat av: Anonym

synd du inte hade lust att åka nån annanstans istället...

2009-10-24 @ 20:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0