inköp - here i come

Just nu tillägnar jag all min tid på VP, vrinnevi park med andra ord.
För tillfället har vi ett break men det betyder inte att jag och Nivvan kan slita oss från datorerna!
ÖFA - övningsföretag - jag blev tilldelad platsen inköp eller rent ut sagt jag tog platsen inköp
så det betyder att jag nu ska sätta mig och beställa förbrukningsvarar och inventarier
till vårat företag. Och sedan ska jag beställa in de varor som vi ska sälja.
För er som inte förstod det så är allt detta på riktigt förutom varorna och pengar
som består av fakturor. Ett bra sätt att bli lite mer "anställningsbar" till det verkliga arbetslivet.

Här får ni dessutom våran logotype som är skapad av mig och Nivvan.
Som ni ser så är Stadium vårat fadderföretag, vilket betyder att det är
deras produkter som vi ska marknadsföra. (fortfarande inte på riktigt)




Vad tycker ni? Väldigt fin va? ;) Dock så är dom färgade bokstäverna
i likdan "textformat" som de andra, bara att jag var tvungen att visa mina
paint skills en gång för alla.

/M


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej på dig!



Jag heter Caroline Engvall och är journalist, jag hittade dig i Kissies kommentarsfält eftersom jag letar efter kul folk till reportage i Vecko Revyn, tänkte att det kanske hänger lite roligt folk hos henne. :-]



Jag söker folk i 18-26-årsåldern till följande reportage – är det något av dem som stämmer in på dig eller någon av dina kompisar? Maila gärna. Det blir fotografering i fotostudio i Stockholm och reportagen publiceras i VR under vintern.



1: Par-reportage ”Du är inte perfekt, men jag älskar dig ändå”. Ska intervjua par som från början stört sig på något hos varandra, men som sedan pratat ut om det.



2: Par-reportage om svartsjuka. Om hur det är att vara svartsjuk i ett förhållande.



3: Reportage med fem killar som berättar om vad de älskar med sin tjej.



4: Det knepigaste reportaget :-] ”Detta hände mig på alla hjärtans dag”. En söt historia som inträffat på alla hjärtans dag. Kanske någon blev tillsammans, blev gravid, blev friad till, gifte sig etc.



Maila gärna så kan jag berätta mer.



Varma hälsningar

Caroline Engvall

Skribent



[email protected]

www.carolineengvall.se

www.14artillsalu.se

2009-10-09 @ 10:57:28
URL: http://www.carolineengvall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0