I'm addicted to the thrill

Godmorgon!
Igår blev det en myskväll hemma hos mig framför idol
det blev en lyckad ikväll med underbara vänner, hihi.
Idol, pizza, godis, chips och självklart läsk? Vem sa att det kunde bli bättre?
Det måste vi göra om.

Idag, jadu vad händer idag?
Det är faktiskt en stor fråga. Hm, hoppas på någonting roligt iallafall för jag
tänker inte sitta hemma och glo på en Lördag! haha.
Det återstår att se.

Ikväll är det match, Danmark - Sverige.
Vilka tror ni vinner?

Nu ska jag och Nivvan äta frukost och sen får vi se vad som händer.
Uppdaterar senare!


Nivvan, Elin & Sandra! Och inte en enda vill vara med på bild!? haha.

När Nivvan besöker mig då lever mina katter VÄLDIGT farligt! hahaha.



Dom är sååå söta (och tjocka)!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får en fin helg:)

kram



ps. i min blogg får du reda på hur du kan du vinna biljetter till idolfinalen:)

2009-10-10 @ 13:28:03
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Postat av: mviktoria

Tack, detsamma! :)

2009-10-10 @ 15:07:15
URL: http://mviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0