i know that you've been watching me..

Jag älskar mina nya skor, så sköna, så snygga och så rätt!


Ni är klockrena shoes!


Praktiken idag är som alltid väldigt rolig. Alltid roligt att få se det nya kläderna som kommer in, verkligen.
Man blir faktiskt lite inspirerad av att vara i en klädbutik en dag, både av kunderna och butiken.

Självklart tog jag och Micha lunch på Chicken, vad annars blir det när man är med Micha? haha.
Den söta lilla apan!
Så åkte det en polis bil förbi, två poliser gick utanför plus några väktare.
Har det aldrig slagit er hur sexigt det är med "polis-uniform"? Damn..
Eller Brandmän? jisses. haha.
Så säger Micha:
"Du vet den där gången när var sjuk och vi var på något med skolan där det var brandmän.
När vi såg en kille så sa vi tjejer direkt, fan nu skulle Mikaela ha varit här!"

och ja, jag skulle ha varit där haha, hon verkar känna mig!

Imorgon så ska Sandra göra sitt make-up "prov" på mig, spännande och se.
Har ni tur så kanske ni fårse en bild på resultatet, håll utkik!

Jag borde banne mig plugga nu, men jag orkar inte usch.
Jag borde faktiskt se Grey's eller One tree hill, det är precis vad jag borde!


Är det bara jag som tycker att rött läppstift är klockrent?
Det på bilden kommer iallafall från Make up store och heter "China red".

I'm so tired of this. Fuck this shit, I'm so out...

/M





Kommentarer
Postat av: Micha

haha hemskt att va på sammaplats med dig när det kommer poliser/väktare/brandmäm osv

2009-10-21 @ 21:46:47
Postat av: mviktoria

HAHA bästa Micha! Kan tänka mig det faktiskt hahaha

2009-10-21 @ 21:55:30
URL: http://mviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0