I ain't saying that I'm the best, but I'm the best

Glöm det jag skrev i förra inlägget, glöm att jag sa att det inte var något att vara nervös för eftersom att jag hade gjort det förr, bara glöm det för jag ljög. För att fylla i tatueringen var fan smärta på hög nivå.
Det bränns, det svider och man känner hur nålen går in i huden damn what a feeling..
Blir inte bättre av att det ligger en kille framför mig som blir tatuerad på hela låret och där sitter jag och gör
miner och spänner mig som jag vet inte vad, haha, undra vad han tänkte. Eller vill jag ens veta?
Anyway, är det någon som håller med mig om smärtan?
eller är det jag som har en låg smärtgräns?
(Eller säger man hög smärtgräns? you get it, tur att jag hade Nivvan med mig)


Höstlovet närmar sig med stormande steg (bokstavligt talat!)
Ett stort minus är väl att jag ska ta mig till skolan klockan 08.00
på måndag. Dessutom ska jag besöka tandläkaren och doktorn
på lovet, så mitt lov kanske inte blir så bra om jag tänker efter?
lägg av, hur tänker jag!? det är för fan L O V..

Snart behöver varken ni eller jag stå ut med min otroligt fula orginal header på bloggen.
Söta lilla putchie Elin ska hjälpa mig med den, hehe, det tackar och bugar jag för ;)

Bjuder på lite bilder..


Like I told you guys, smärta på hög nivå..


Det är absolut inte bara jag som älskar att kolla på one tree hill.. haha

Just nu: Fabolous Feat Keri Hilson & Ryan Leslie - Everything Everyday Everywhere
Sean Kingston - Face drop
Mary J Blige featuring Drake - the one

Kommentarer
Postat av: Lolen

Du har lågsmärtgräns.

Tatuera dig på underarmen istället.

Det är nästan olidlig vad ont det gör.

Man blöder och det kommer in bläck i ådrorna, vilket medför att hela armen svullnar upp i ett par dygn.



Har en tatu som täcker just hela underarmen...brrr.

2009-10-21 @ 07:54:35
Postat av: carroo

ååå, one tree hill! <3 hi, =)

2009-10-21 @ 12:39:36
URL: http://metrobloggen.se/cmoqvist
Postat av: Anonym

jag håller med dig, det är riktig SMÄRTA att fylla i.

2009-10-21 @ 18:09:28
URL: http://ermelie.blogg.se/
Postat av: mviktoria

Lolen: Ajajaj! Det där låter inte som något jag kommer att testa.. Att du klara av det, jag skulle förmodligen ha svimmat haha. Bra gjort :)



Carroo: ONE TREE HILL <3 hihi!



Anonym: Eller hur? Det är en smärta på HÖG nivå! usch..

2009-10-21 @ 20:08:30
URL: http://mviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0