hold my hand

Godkväll!

Försökte uppdatera bloggen redan imorse när jag för en gångs skull var för tidig till första lektionen.
Men datorn ville inte som jag ville så det blev inget med den saken.

Skoldagen har faktiskt gått fort idag, tack och lov, dock är jag så himla trött eftersom att jag vakna
4 imorse och kunde inte somna om pga min mardröm.. IGEN! usch.
Så ikväll blir det en tidig kväll, kanske?
Ska se Greys Anatomy S01E01 snart, ser jag fram emot. Har inte följt den serien men eftersom att
alla säger att det är så bra så måste jag kolla en gång för alla..

Just nu sitter jag och lyssnar på "Michael Jackson feat Akon - hold my hand" om och om igen.
Så underbar. Eller hur?
http://www.youtube.com/watch?v=3cX3l4fc-aM

Samtidigt som jag funderar på att klicka hem denna, vad tycker ni?
love it.


Perfekt och sova i!

Nu måste jag skörda på facebook, farmville, haha vilken nörd jag är.
Kanske hinner med och uppdatera senare.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0