With all this fear in our eyes

We are moving forward bitches


Alexandra                                 Stockholm


Zara



Beyond Retro





Make up store



Ginatricot



Vad tycker ni?

Pizza Hut


Hello dudes!

Stockholm idag was great, men jag tror inte riktigt att mina fötter eller min plånbok håller med mig? Haha.
Anyway, jag hade faktiskt inte planerat att köpa några speciella saker, så jag köpte det jag kände för helt enkelt.
Eller jo, skor skulle behövas men tyvärr så kom jag hem utan det..
Hade en jätte trevlig shopping dag med Sandra & Alexandra, men jag ska klargöra ett och annat för er:
Skulle jag åka till Stockholm helt själv skulle det förmodligen sluta med att jag hamnar i Haparanda, hahaha.

Stort plus på tåg-gubben som gav oss ett och annat skratt.
Alexandra ska visa sin tågbiljett, i form av sms-biljett, så hon håller fram mobilen
och precis då dyker hennes musikspelare upp med låten "Single ladies"
Då säger tåg-gubben:
- Visa mig inga konstiga sms nu, haha, jag är både gammal och gift!
För er som inte fattar: Låten "single ladies" kom upp och han säger "jag är både gammal och gift.
Did you get it?

Nu ska jag vila mina trötta fötter och huvud framför ONE TREE HILL - you just gotta love it, right?
Bilderna är inte i den bästa kvalitén, I know, but that's all I've got!

Sen vill jag tipsa er om Chris Browns klockrena "ballad", Crawl.
Chris Brown - Crawl. Me like it.

That's all from me
/M






Kommentarer
Postat av: Lovisa

jag har en likadan skjorta från gina :D

2009-10-28 @ 01:53:52
URL: http://lovisafontana.blogg.se/
Postat av: mviktoria

Lovisa: Den är sjukt snygg, speciellt med slarvigt uppsatt hår :) hehe.

2009-10-28 @ 02:00:05
URL: http://mviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0