let's get this party started

Hur irriterande är det inte när mobilen dör och man är varken hemma eller har en laddare med sig?
Väldigt irriterande.. Så imorse vakna jag hos Nivvan efter en roligt festkväll, med henne och Sandra.
Åkte hem rätt skapligt, vid 15 ungefär och kunde äntligen ladda mitt batteri.
7 sms och 3 missade samtal, jag ska från och med nu gå med en laddare i bakfickan, haha!

Ikväll blir det förmodligen en lugn kväll, måste plugga klart min uppsats nu som ska vara mailad
senast klockan 00:00 ikväll så borde verkligen sätta igång.. Wish me good luck.
Ska börja med att stänga ner allt, facebook, bilddagboken, blogg och nattstad, annars kommer jag
aldrig att börja med att plugga! :S
men msn får vara igång! (A)
Så tänkte jag spendera hela kvällen framför Grey's Anatomy, One tree hill & Gossip girl.
Can't get better! Prata med Marina om att vi kanske skulle ses ikväll, vi fårse hur det blir med den saken.

Nu ska jag iallafall ta och äta mat!
Uppdaterar senare.


Nivvan & Jag - Igår.

(Ser dock inte så nykter ut
men tror bara att jag fick till en
fel "min" vid fel tillfälle, haha)

Hade tyvärr ingen bild på Sandra :( men om det skulle dyka upp så hittar ni den här.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0