Hos syster

Hello!

För tillfället så sitter jag hos min syster, full fart som vanligt haha.
Jag bestämde mig för att sätt upp en söt toffs i hennes dotters hår
så jävla söt är hon :D


Michelle                                                Millton

Och eftersom att min syster skulle måla naglarna så var
hon också självklart tvungen att ha.


Målar naglarna                                              Så stolt man kan bli!

Hade bara lektion till 12 idag, så blev att gå ner på stan direkt efter.
Mötte upp Nivvan och sedan Sandra. Självklart tog vi en fika på
coffe house, vart annars? Blev endel diskussioner, haha.

Nu väntar jag på att pappa ska komma så att vi kan åka ner till stan
och köpa ett par byxor åt moi, hoppas han kommer snart!
Hitta också ett par jättesnygga stövlar, funderar väldigt starkt på att köpa dom?
Jag och Sandra gick också till Face Stockholm, vi funderar på att sminka oss
där tills årsfesten, fotbollsfesten. Vi har inte riktigt bestämt oss än, vi fårse helt enkelt.

Ikväll var det planerat att vi skulle festa men det blir inte så. Det blir en lugn kväll.
Myspys hos Nivvan med Idol och annat gott, mums! hihi.

Anyway, nu ska avrunda detta inlägg, blev rätt "stort" pga alla bilder som dock är
tagna just nu. Se och njut.


Michelle & Jag                                          Jag

/M

Kommentarer
Postat av: fnizzandreas:P

du passar som mamma mikky ;-P hehehe=D:P(a):P

2009-10-28 @ 22:33:27
URL: http://fnizzandreas.blogg.se/
Postat av: mviktoria

fnizzandreas:P: tack du gubben :D haha

2009-10-28 @ 22:43:08
URL: http://mviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0