everyday is my day

Godmorgon - 09:33

Sitter i skolan och har Näthandel B, otroligt slappt och kan nästan garantera er att mer än hälften av klassen
sitter inne på facebook, bilddagboken eller kikar kläder. Tro mig, jag är en av dom, haha.
Just nu sitter jag och funderar på om jag ska klicka hem ett par boots från Nelly, otroligt snygga!

Idag klockan 16:00 ska jag fylla i min tatuering.
Jag förstår inte varför jag är "nervös" eftersom att jag har gjort det förut, skärpning!
Har Nivvan med mig så det här ska nog gå bra.

Men innan dess så ska jag gå till Belle shoes och byta ett par skor till en större storlek.
En bild på dom kommer upp senare..

Jag vill tillägga att Micha är en väldigt rolig och söt filur, haha!
Endast för din skull Micha.

"just-nu-låten": Fabolous feat Keri Hilson & Ryan Leslie - Everything, everyday, everywhere

Här har ni iallafall en bild på tatueringen som ska fyllas i sen!



/M

Kommentarer
Postat av: Micha

<3

2009-10-21 @ 20:51:18
Postat av: mviktoria

<3

2009-10-21 @ 21:11:48
URL: http://mviktoria.blogg.se/
Postat av: fnizzandreas:P

riktigt ball stekarn :-DD

2009-10-28 @ 22:42:40
URL: http://fnizzandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0