you'll be my american boy, american boy

Can we get away this weekend.
Take me to Broadway.
Let's go shopping baby maybe then we'll go to a Café.
Let's go on the subway.
Take me to your hood.
I never been to Brooklyn and I would like to see what's good.
Yes, get all your fancy clothes.
Take me on a trip I would like to go someday
Take me to New York I would love to see L.A




  • NEW YORK
  • L.A
  • CHICAGO
Dessa 3 ställen måste jag besöka någon gång, kan inte förstå varför jag vill
hit så mycket.. Eller jo, vem vill inte till New York och shoppa?
Vem vill inte gå på den där stranden som ni ser på bilden?
Jag förstår nog visst lite mer än vad jag trodde.
Snälla, ta mig dit!

Vad tycker ni? Skulle det inte vara underbart att vara där just nu?
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0