cause when i leave for the night, i ain't coming back

another day in kungsgård!

jag lovar, torsdag är den sämsta dagen på hela veckan, den är lång och jävlig. Usch.
Sluta 15:40 idag men jag och Nivvan skulle göra ett prov från förra året som börja
15:30-16:30 så vi gick dit så visa det sig att Nivvan redan var godkänd i det ämnet
och likadant för mig, så vi hade inte ett enda prov och göra.. puuh!
Skönt men väldigt irriterande. haha.

Nu ska jag fan i mig äta något, är hur hungrig som helst så förstår inte varför
jag inte har gjort något åt det tidigare?
sen är det på tiden att städa här, ser ut som ett bomb nedslag, jag skämtar inte.
Imorgon får man finbesök av NIVVAN! haha ;)

Varför? Varför tillät jag mig själv att ens kolla?
ge mig.


Underbart fina från Thomas Wylde.

/M

Kommentarer
Postat av: Melinda

vad skoooj, jag kom in på din blogg av en ren slump haha :) hoppas allt är bra med dig :)

2009-10-08 @ 23:10:19
URL: http://meelindaa.blogg.se/
Postat av: mviktoria

Jasså? Vad roligt :) Hur hitta du min blogg? nyfiken. Allt är bra med mig, hoppas att allt är lika bra med dig :)

2009-10-09 @ 09:37:23
URL: http://mviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0