can we bring yesterday back around?

God morgon/eftermiddag kan vi säga


Skulle ha varit på praktiken idag, men grejen är att jag är sjuk.
Hade lite feber imorse så kunde inte gå dit :( tyvärr.
Men jag ville inte "slösa bort" ännu en dag i sängen och framför
tvn, som jag gjorde igår när vi hade ledigt, så istället åkte jag till
Marina klockan 7 för att vi både behövde plugga på ett prov.
Antikens Grekland.

Det var en bra tanke tills Marina insåg att hon hade tagit hem
helt fel bok plus anteckningsblock.
Så plugga kunde vi defenitivt glömma.
Så smarta som vi är, så tänkte vi använda oss av våra kunskaper.

Såhär låter det då:

Marina: Mikaela, kan du någonting om Grekiska gudar?
Jag: Odysseus. Det vet jag.
Marina: Bra, vad kan du om honom då?
Jag: Ingenting, hans namn bara.
Marina: hahaha..
Marina: Men lite kan jag. Typ Hektor och Seus.
Jag: Ja! Men typ Thor också.
Marina: Thor, det är fan dom nordiska gudarna Mikaela!
Jag: Jaha.. hehe..

Så kom vi på att om Marina hade haft körkortet nu, vilket hon kunde
ha haft i Januari detta år, om hon hade lagt på ett kol eller två.
Då hade vi kunnat åka till skolan och hämta det rätta böckerna.
men inte, absolut inte. Så nu har hon, vi bestämt att hon ska lägga på
ett kol.. eller två.
Och detsamma gäller för mig, ska se till och gå den där handledarekursen nu.
Så jag lovar, jag varnar er här i bloggen när ni ska hålla er undan på vägarna.

Nu ska vi se en film och äta glass som hon fresta mig med igår.
Nu jävlar. Uppdaterar senare.

Jag bjuder på en
2 år gammal bild på mig och
sweetie! det är inte tillåtet att skratta, bara le. Haha.



/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0