as i proceed to give you what you need

Godkväll!

Skola som vanligt fram till klockan 12, han är för skön våran NK lärare Mats.
Skulle ha lagt upp en video här men ljudet funka inte på datorn men funka i
mobilen, en historia om honom kan jag allt dela med mig..
När vi hade en lång lektion med NK så fick vi ta en liten rast och då kom inte
några i klassen tillbaka och då fick han för sig att han skulle ställa det där
skelettet framför dörren så att när dom öppna så skulle dom bli rädda.
HAHA, så jävla skön!


Som sagt, så skön grabb!

anyway, efter skolan så satt jag och nivvan och plugga på coffe house ett bra
tag och ett plus på det är ju självklart deras chokladbollar, jisses haha, 2 die 4.


Dessutom fick jag gå till banken eftersom att dom har tagit
dubbelt av det belopp som jag handlade på på H&M i torsdags.
Kände mig rätt vuxen där, omringad av tanter och gubbar haha.
Fårse när jag får tillbaka mina pengar...

Eftersom att Sandra ska ha ett praktiskt prov i make-up på torsdag
så ställde jag upp och var hennes "make-up modell" så det blev att
åka till henne direkt efter och testa de olika sminkningarna.
Det kommer nog bli jättebra tror jag :) hehe.



/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0